—30 GEN
SUSANNE KENNEDY – TEATRE LLIURE

SUSANNE KENNEDY i HELENA ECKERT

Drei Schwestern

En diàleg amb el Teatre Lliure.

Aquest espectacle compta amb efectes estroboscòpics.

30 Gen 20:00hTeatre Lliure de Montjuïc80 min.de 9 € a 29 € Compra entradaKit-Sâlmon<

‘Drei Schwestern’ és programació del Teatre Lliure.
L’univers estètic, la proposta dramatúrgica de Susanne Kennedy i el fet que formi part de la programació del Teatre Lliure, espai amb el que iniciem una nova col·laboració en aquesta 8a edició, fa que ‘Drei Schwestern’ s’inclogui en la programació escènica del SÂLMON<, fruit d’un diàleg entre el Teatre Lliure i el festival.

______

Susanne Kennedy, nascuda a Friedrichshafen el 1977, va estudiar a la Hogeschool voor de Kunsten a Amsterdam. Al Nationaltheater de l’Haia, ha dirigit recentment produccions d’Henrik Ibsen (“Hedda Gabler”), Enda Walsh (“The New Electric Ballroom”), Sarah Kane (“Phaedra’s Love”) i Elfriede Jelinek (“Über Tiere”) . Les seves produccions, que tenen un caràcter instal·latiu, han estat convidades en diverses ocasions al Theatertreffen holandès. El 2011 va ser convidada com a directora convidada al teatre de Gent amb la seva producció “Die Bitteren Tränen der Petra von Kant” de Rainer Werner Fassbinder. Durant el Theatertreffen de Berlín el 2014, Susanne Kennedy va rebre el premi 3-Sat per la seva producció de “Fegefeuer in Ingolstadt” (2013) a Münchner Kammerspiele. La seva posterior posada en escena de “Warum läuft Herr R. Amok?” (2014) va ser convidada al Theatertreffen 2015. En col·laboració amb el Ruhrtriennale el 2015 va crear l’òpera instal·lativa “Orfeo” i “MEDEA.MATRIX” el 2016. La temporada 2017 / 18, Susanne Kennedy fou membre de la direcció creativa a la Volksbühne am Rosa-Luxemburg-Platz de Berlín. Recentment ha dirigit “Die Selbstmord-Schwestern / The Virgin Suicides” a Münchner Kammerspiele basada en la novel·la de Jeffrey Eugenides.

______

Susanne Kennedy versiona ‘Les tres germanes’ de Txékhov sota la premissa de l’etern retorn. Volem controlar el nostre futur o alliberar-nos de la repetició?

Susanne Kennedy intenta alliberar les germanes i suggereix un canvi de perspectiva: Què passa si el temps és cíclic i vivim cada moment de la nostra vida una i altra vegada? A Nietzsche, la idea de repetició eterna significa estar constantment a punt o en una afirmació absoluta. Potser la gent no controla els seus propis destins. Potser hi ha influències completament diferents. Nietzsche es pregunta si triaríem altres opcions si visquéssim com si les nostres vides es repetissin sense fi – si ens veuríem menys influenciats pel desig de controlar el futur que pel desig d’alliberament.

______

Creació i direcció: Susanne Kennedy i Helena Eckert
Escenografia: Lena Newton
Vestuari: Teresa Vergho
So i veus: Richard Janssen
Vídeo: Rodrik Biersteker
Il·luminació: Rainer Casper
Intèrprets: Manuela Clarin, Kristin Elsen, Marie Groothof, Walter Hess, Eva Löbau, Christian Löber, Benjamin Radjaipour, Sibylle Sailer i Anna Maria Sturm
Producció: Münchner Kammerspiele

______

Privacy Preference Center